Wake up call

Måndag efter min jobbhelg är desamma som ledig måndag. 
Just idag hände de inte många knop så jag såg lite extra mycket fram emot min klass på kvällen -:)
Peppad före klassen och nöjd med beslutet att gå till gymmet, gick dit och tänkte att jag verkligen ska ta vara på hösten just nu. Löven börjar trilla, men än så länge är de härliga färger att promenera i

På hemvägen slogs jag över hur mörkt det redan var. 
Promenerade hemåt och såg många (i princip alla!) passera utan reflexer och man blir inte direkt synlig..  
Strax efter kom jag på mig själv, jag hade inte heller några reflexer/lampor.  
Kände att de va lika bra att ta tag i det direkt och gick in på Frölunda torg och bunkrade upp lite 


Några reflexer & några små lampor (att ha på olika jackor/väskor, ska ja flytta dom blir de inte av) senare fortsatte jag hemåt. 
Resten av promenaden hem kände jag mig väldigt nöjd med min lampa fram och reflex hängande bak 

Vardag | ditt ansvar, höst, mörkt, reflex, reflexer, små lampor, träning, viktigt att synas | |
Upp