Tur att man vet

Min fredag har bestått av jobb, några ärenden och sen efter att ha övertalat mig själv även träning. 
Misstolka mig rätt nu, man ska aldrig tvinga sig själv till träning. Men jag va 90% säker på att tröttheten i kroppen i själva verket handlade mer om att hjärnan va trött - så jag höll mig till planen och tog mig till gymmet. 
Kroppen va inte hundra på G, så ja skippade dom tuffaste intervallerna och va nöjd med att vara där. 
Några kilometer löpning följt av superset med fokus på löpstyrka (mycket bålstabilitet och baksida lår)

Lyckan när jag knappa timmen senare går ut från gymmet, piggare i huvudet. Tröttare i kroppen - jag är så glad att ja har träningen. Att jag vet vad den ger, att jag kan läsa kroppen och känslan i den   

Att jag köpte med mig plockmat och blommor hem gör att fredagen just nu är ganska så bra -:) 
Träning, Vardag | blommor, just Do it, mat, plockmat, träning | |
Upp