Rutiner

Många tycker nog att jag lever ganska så mycket utan rutiner. 
Jag har ett jobb som gör att jag ibland jobbar sena kvällar, andra dagar tidiga morgonar och varannan helg. 

Men när jag nu har varit borta i dryga två veckor och levt helt och hållet i någon annans vardagsrutiner, så blir de ändå väldigt tydligt. 
Ja har visst skapat mina rutiner, mina oregelbundna rutiner! 
De har varit helt underbart att umgås med syrran i två veckor, och Kanada är ett land jag hoppas kunna åka tillbaka till och uppleva mer av. Men just nu, så är de ganska så skönt att vara påväg hem mot min egna vardag. 

Jag längtar efter träning, efter lite egentid och ja längtar efter den mat jag är van vid:) 

Många såna här har de blivit. Venti trippel caramel espresso.. Underbart god - men nu längtar jag hem till riktigt kaffe! 

Misstolka mig nu inte - jag älskar semester, och att ta de precis som de är. 
Men ibland är de skönt att kunna säga Borta bra men hemma bäst 

Iaf några veckor.. Sen reser ja gärna igen;)
| rutiner, semester, vardag | |
Upp