Kärlek

Rakt in i hjärtat
60-50-40-30-20-10-10-20-30-40-50-60 
10-20-30-40-50-60-60-50-40-30-20-10

Jag pratar om dagens intervaller. 
Jag åkte förbi och handlade tulpaner och sen hem. Lite farligt de där att hamna hemma efter hektisk jobbdag, och ha planen att åka iväg igen. 
Idag va de inga problem - jag behövde min träning. Ett ställe där hjärnan kan fokusera på inget annat än nästa steg & nästa andetag. 
Intervaller och korta sådana, lika många sekunders vila som intervallen ja just sprungit. (Ändå gången ja drog ner vilan lite va första två intervallerna på första stegen - pulsen stack ner så jäkla fort)
Svettig och nöjd! 

Vidare för att lämna av mina tulpaner - först till pappa och sen till mamma. För att mina föräldrar är så värda de, dom ställer alltid upp ♥️

| alla hjärtansdag, intervaller, löpning, stege | |
Upp