Min svaghet?

Att köra på tills mjölksyran skriker i benen och andetaget känns som de bara nuddar läpparna. 
Inga problem - ja har ett starkt och envist pannben! 

Dagens träning? 

Ska vi prata svagheter i kroppen så är min gissning att baksida lår och stelhet i bröstryggen är mina största bovar. 
Är hyfsat rörlig och får en del gratis. men det blir också väldigt tydligt vart jag faktiskt behöver lägga lite fokus på rörligheten när man får "köra igen" hela kroppen. 

Så dagens pass blev alltså Body Balance, som förutom att jobba med svagheterna ovan jobbar med en annan av mina svaga sidor. Nämligen den att göra en sak och kunna koppla bort annat. 
Det är inte så svårt med någon klurig koreografi, eller mjölksyra som sprutar ur öronen. Men att fokusera här och nu - men lugn och kontrollerad träning. Svårt. Nyttigt. 

"Träna din största svaghet" ✔️
Julkalender2014, Träning | body Balance, jävligtjobbigjulkalender, träna dina svagheter, träning | |
Upp