Jätte trött före tuppen!

Jag har haft en sån där fantastiskt helg. Ni vet en sådan som är svår att berätta om på jobbet på måndagen - för det var ingen specifik händelse som gjorde den så fantastiskt. Utan mer många små saker. 

Efter mitt närmare dygn med vännen från förra inlägget så tog jag nya bilen (ännu en bra grej, ny bil hämtades ut i fredags kväll!)  och körde en ganska så lång omväg för att köpa lördagsgodis och krypa upp med i soffan. 
Sen somnade jag i vettig tid och ställde klockan på strax före tuppen. 
Tvättid inbokad och när jag ändå var uppe så använde jag timmen jag ändå bara skulle vänta på tvätten till att svänga bort till gymmet
Det blev de 40, svettiga minuter på Crosstrainern -:) 

Eftersom jag hade som mål att bli riktigt trött så gick jag loss på 10 st 1 min intervaller - men 1 min vila mellan. Pulsklockan på armen såg till att jag inte fuskade! 

Bli jätte trött ✔️


Och varför gjordes då allt detta så tidigt en söndag? Jo resten av dagen ägnandes med mamma och en tur till shopping meckat Gekås. Tid med mamma och shopping = ++
Julkalender2014 | crosstrainer, intervaller, jävligtjobbigjulkalender | |
Upp