Strong Together

Idag var de dags för Nordic Wellness årliga konvent, Strong Together. 
En härlig dag för all personal, men klasserna är även öppna för medlemmar. 

Jag bokade ganska så snällt och förutom dagens höjdpunkt Rumblebag* så hann jag även med en Walking och en spinningklass innan jag avslutade med en föreläsning om Activio och pulsträning. 
Så härligt med all inspiration, att vara så många som är helt slut men ändå ser helt lyckliga ut-:)
En härligt dag & nu på kvällen fortsätter de med middag & fest. 

Ja för den som orkar, jag hade tänkt stanna. Men trötthet i både kropp & knopp gjorde att jag valde en kväll hemma istället. 
Känner mig lite tråkig, men är ändå nöjd med mitt val! 

*Kommer ett separat inlägg - sjukt kul! 
Träning, Vardag | Rumblebag, Strong Together, Strong Togheter, konvent, nordic wellness | |
#1 - - Karin:

Låter toppen!

Upp