Löpstyrka

Jag kan inte springa så mycket som jag skulle vilja och behöva just nu på grund av en krånglande häl. 
Det är inte något jag kan göra så mycket åt - men jag kan fokusera på andra saker som hjälper min löpning. 

Så som styrka. 
Så idag efter morgonen klass så körde ja 30 minuter i gymmet. 
Det blev utfall i olika varianter, Höftlyft, Ryggresningar, sit ups, marklyft med keattelbell, lite axlar och rygg med djunglegym. 
De va kort vila och jag gjorde övningarna i superset med 12 x 2 på varje övning. 

Mitt påskbidrag - färgglada tights (från Kaphal)
Löpning, Träning | löpstyrka, träning, utfall | |
#1 - - Karin:

Bra jobbat och vilka snygga tights!!

#2 - - Snorkkis:

Ja galet vad snygga tights! Tycker du att de har bra funktion också - typ andas bra och så? Och alternativ träning är behövligt ibland.

Svar: Snygga är dom - funktionen är okej. Det går inte att jämnfört med dyrare träningsmärken, men jag tycker dom fungerar för spinning/gym och liknande. Skippar dom vid löpning - mest för att ja inte tycker dom sitter riktigt bra nog för de.
Milla

#3 - - Caroline:

snyggt med lite påskinspirerande byxor :)

Upp