Att bara göra

06:45 körde jag igång min Walking klass imorse, och de var fler deltagare än på länge! 
Härligt, kan de vara ljuset på morgonen kanske? 

Jag vill inför Göteborgsvarvet och Stockholm maraton få in ett intervall pass och ett längre(långsammare) pass per vecka. Så när jag ändå var uppvärmd så fick de bli en dejt med löpbandet efter klassen. 

1 km uppvärmning
5 x 2 min med 1 min ståvila. 
Hur jobbigt de va just idag? 

Helt sjukt jobbigt. Tror starkt på att de var tidpunkten på dagen (7:30), så i fortsättningen ska jag försöka lägga mina intervaller på lunch eller senare! 

Samma bild som gick upp på min Instagram - brukar inte använda samma, men de här va ända bilden som va okej.. Dom där jag tittar ser jag h e l t  förstörd ut på. Tänk röda ögon & tomat face. 
Löpning, Träning | intervaller, löpning, träning | |
Upp