Första torsdagen

Idag är första "riktigt" torsdagen på denna höstterminen för mig.
Imorse har jag kört Indoor och senior klass och ikväll är det vanliga jobbet som gäller!
Jag har själv valt att ha de så här (såklart!) och jag tror inte de kommer vara några problem, men något jag måste bli bättre på är att lägga mig i tid på onsdagarna.. ja va lite trött när klockan ringde kvar i sex imorse. 
 
På tal om att gå och lägga sig itid, jag är hopplös. 
Är gärna uppe länge och sover ofta lika länge (fungerar inte utan sömn, och även om de räcker med 8 så kan jag utan problem sova 10) 
Eftersom jag har ett jobb som gör att jag ibland börjar tidigt, ibland jobbar sent så blir de svårt att få in en ordentlig rutin i kroppen. 
Ja har funderat en del, för ja tror att jag mår bättre om ja får lite mer struktur. 
 
Så målet för kommande månaden (får ju början någonstans) är att vara i säng senast 00:00. Och att aldrig gå upp efter 09:00 
Låter lätt, eller hur? 
 
Wish me luck! 
 
Inlägg blir alltid lite roligare med en bild.
Min obäddade säng kändes inte så rolig. Så plockade en från arkivet på datorn istället:)
Vardag | Rutiner, Sömn | |
Upp