Istället

Jag tänkte gå upp tidigt och träna innan kompislunch vid tolv idag. 
Vem försöker ja lura? Ja sov så gott.. Fram till strax före 11. Nej ja kommer nog aldrig bli vuxen när de gäller just de;)

Men va gör de, de blev myslunch följt av lite shopping inför resan nästa vecka. 
Köpte med mig lite energi på hemvägen (smothie) och väl hemma så bytte jag om och laddade telefonen. 
Sen tog ja cykeln till träningen, körde precis de ja tänkt. 
4 x 1 km löpband ( + uppvärmning och kort nedvarvning)

Sen va de raska steg in i cykelsalen. Imorgon är de RPM premiär för mig och ja ville köra igenom den en gång till.
Kändes okej. Men ja, de blir att lyssna på vissa låtar några gånger till innan imorgon eftermiddag! 
Kanske lite annorlunda lördagskväll, men va gör de?  

För mig va de precis de jag behövde. Och de är ju faktiskt de viktiga -:)
Invigde både byxor och linne som ja köpte förra helgen på Nike Blast. 
Orange piggar helt klart upp! 

| Intervaller, Nike, Rpm | |
Upp