Träningssajt

Idag bockades luckan av som innebar att träningsdejta någon jag gillar. 
Om någon hoppades på att jag kört en faktiskt dejt på gymmet så får jag göra er besvikna ;) 
Det skulle aldrig hända faktiskt, knasigt nog så är jag inte alls så bekväm att träna med andra, men det finns undantag. Men det är en helt annan historia. 

Hon har flyttat och fastän det vara är cirka en timma mellan oss så blir de inte längre någon regelbunden träning ihop. 
Men så igår kom hon hit, äkta tjejkväll med Sex and the City och nagelmålning. Imorse blev de långfrukost och sen drog vi till gymmet -:) 

Vi har inte kännt varandra så många år, men en vän som är som jag är så bekväm med och delar så många av mina intressen med. Inte en endaste bild tog (vilket är bra, då jag bor lite väl mycket med telefonen i handen..) 
Men efter träningen intog vi rejäl sallad på Frölunda Torg och den förevigades 

Träningsdejta någon du gillar ✔️
Julkalender2014 | jävligtjobbigjulkalender, träningsdejta | |
Upp