Rodd?!

När jag kom från jobbet i lördags hade klockan precis passerat halv fyra. Fötterna kändes av och efter att ha kollat av telefonens stegräknare var det inte så konstigt. Närmare 21 000 steg fördelat på 9 timmars arbetsdag. 
Soffan var förbaskat skön, och eftersom klockan ringt vid fem på morgonen började ögonen klippa ganska så snart.. 

Men jag vet att de finns mer i kroppen än man tror såna här dagar - så en kopp kaffe (i soffan) och på med träningskläder. Den här foten som jag försöker minska belastningen behövde ingen mer ansträngning efter den arbetsdagen. Så 4 x 4 min intervaller gjordes på roddmaskinen! 

Helt nytt för mig, men fungerade över förväntan. 
Fick inte upp pulsen riktigt så långt som när ja springer eller cyklar men det var helt förväntat.. Kroppen är ju inte van vid att ha så mycket fokus på överkroppen. 
Så lördagens lucka, 4 x 4 min norska intervaller ✔️

Hyfsat nöjd med mig själv när jag väl kom hem igen


Resten av lördagskvällen? I soffan. 


Julkalender2014 | 4 x 4 min, intervaller, jävligtjobbigjulkalender, norska fyror, rodd intervaller | |
Upp