Long time no see

Hej vänner
 
Jag står med ett ben på varje sida, vill inte rikigt ta bort bloggen men tycks heller inte riktigt hålla den uppdaterad. 
Bloggen för mig är en kul grej, och därför får de vara just såhär. Jag läser däremot bloggar mer regelbundet och någon jag läser dagligen är Träningsglädje 
Idag dök Saras julkalender upp, och den är helt och hållet i min smak! 

Så jag kommer följa den, och sen kommer jag varje dag berätta för er vilken det är jag gjort och hur jag gjort den. 
Så i december kommer det att bli minst 1 inlägg per dag, det blir lite som en julkalender i sig att jag får blogga varje dag:) 

Så vad är de för julkalender som jag ska följa? Den här! 
 
Bilder är alltså inte min egen, och inte heller julkalender utan är snodd rakt av ifrån Sara aka träningsglädje!
 
 
Allmänt, Julkalender2014 | December2014, Jul2014, Julkalender | |
Upp