När man hittar

Jag kunde inte somna i onsdagskväll, och låg istället och kollade filmklipp på Instagram bland annat.
Hos Lofsan (Lovisa Sandström) har jag hämtat mycket inspiration och övningen jag  fastande för har ja sett innan, men av någon andledning inte testat innan. 
Igår efter min Walking klass så fick jag till ett riktigt bra pass på 35 min i gymmet. Ni vet när man går på känsla, och får grym kontakt med flera muskler i nya övningar. 
Min nya favorit, rodd med sträckning. 
I Trx/djungle gym:
Dra dig upp i en rodd, med armarna intill kroppen. Därifrån sträcker du på armarna utåt (de blir att du måste dra dig lite uppåt och stabilisera med skulderblad bland annat). 
Från sträck länge går du långsamt ner till utgångs position, med kontroll. 

Bild från i tisdags, får man inte till en vettig bild. Ta den fulaste ;)
Men de som jag fastande för på bilden, de är lite form på armarna! 

Idag har jag en härlig träningsvärk, just runt och "bakom" skulderbladen (bland annat!) 
Härligt med nya favorit övningar -:)
Träning | Trx, djungle gym, rodd, skulderblad, träning, träningsvärk | |
Upp