Förhandlar?

Är de någon mer än jag som förhandlar med mig själv? 

Idag efter träningen skulle jag hem för att tina delar av middagen, duscha, diska och sen laga och äta middagen. 
Att ja skulle vara HUNGRIG efter träning hade ja tydligen glömt.. 

Så stannade för att köpa snabbare mat, sen direkt hem och laga mat och sen kom ja fram till att jag kunde äta middagen svettig. 
Däremot efterrätten som ja också köpte, den måste ja duscha innan ja får äta. 

Japp, förhandling med mig själv en helt vanlig måndag 

Innan dagens klass, fortfarande osvettig och inte hungerig. Än. 

Och om någon undrar över disken? Den har ja bestämt får vänta tills imorgon! 
| middag, prioritering, träning | |
#1 - - Snorkkis:

Härligt gult linne!
Och så bra att man kan resonera med sig själv, och ibland muta sig själv också :)

Upp