Morgonträning

Om man ska ställa klockan på 7:20 så bör man lägga sig cirka 8 timmar innan, eller det är vad jag behöver iaf. 
Men om man har sovit lite länge två dagar irad och är pigg en bra stund efter midnatt, så kan ni gissa hur pigg ja va imorse.. 

Hade egentligen tänkt hålla mig borta från gymmet under semestern, men när en kompis hörde av sig och frågade om vi inte skulle träna ihop så tänkte ja att varför inte! 
Sagt och gjort, morgonträning i form av powerwalk till gymmet och sen cirka 1 timmes överkroppsträning (45 min är nog mer aktiv tid.. Det blev en del prat också) 
Och en powerwalk hem igen och klockan va knappt 10. 

Så skönt att kunna träna utan att känna varken något krav på tiden men just nu inte heller på träningen. Kommande veckor tränar jag helt utan plan, det jag känner för och när ja känner för de. 
Post maraton och semester på de, japp de känns bra -:) 

Nu däremot måste jag sätta lite fart. Tiden har runnit iväg och jag tror inte dagens lunchsällskap uppskattar en svettig version av mig. Eller hon kanske inte bryr sig, men jag gör;) 
Träning | Nike, gym, morgonträning, post maraton, powerwalk, semester, träning | |
Upp