Aprilskämt?

När jag ska gå hemifrån på förmiddagen och få med mig träningskläder att använda senare under dagen, så brukar jag packa dom kvällen innan. 
Igår gjorde jag inte de, och fick slänga ihop väskan imorse istället. 

På vägen in kommer jag på att jag missat duschgrejer. 
Ganska så lätt & billigt ordnat efter en tur in på närmaste hm. 
Väl på gymmet för att byta om inser ja att ja även glömt de typ viktigaste. Sportbh. 
Sa några vackra ord och tränade sen i min vanliga bh.. Strök dock planen på intervaller på löpbandet och körde helkroppsstyrka i gymmet istället. 
 
Så dagens packning, lite som ett aprilskämt! 


Höftlyft, en av dagens övningar. Tänkte dela med mig av resten av övningarna ikväll. 

Träna gjorde jag förresten i mina Lulelemon kläder jag shoppade i Kanada. Grymt sköna, vilket gav dom ett stort +  -:)
Vardag | |
Upp