Semester?

Klockan 22:18 idag loggade jag ut från jobbet. 
Dryga två veckor semester är framför mig, men ändå vill semester känslan inte riktigt infinna sig. 
Andledningen stavas Stockholm Maraton. Nog är det en del nerver, även om jag inte är nervös så de kittlar i magen så känner jag att kroppen är i ett annat läge.
Men nu är väskan packad. Startbeviset och pulsklockan är med och imorgon förmiddag hämtar jag upp pappa (och min skor jag ska springa i, som glömdes kvar hos pappa efter varvet!) 

Ja har haft hundra tankar senaste veckan som ja velat dela med er - men inte kunnat få ro att få ner dom. 
Har däremot kollat en del på väderanppar - och det har gått väldigt upp och ner. Men stämmer de här e jag ganska nöjd

Imon ska ni få höra om vilken tid och känsla jag siktar mot på lördag! 
| Stockholm maraton, maraton, sthlm42km, tävlingsnerver | |
Upp