Så va de gjort

I två terminer har jag kört min torsdag kombo med Walking och senior klass. Ja i tre terminer har jag kört seniorklassen. 
Men idag va de min sista. 
Ja har kännt sen i våras när mina arbetstider ändrades att det blir lite väl långa dagar, men ville ändå avsluta snyggt och köra terminen ut. 
Nu är de inte riktigt terminsslut, men med röda dagar och min sommarsemester som närmar sig så blev idag sista klassen. 

Trots att jag själv har valt de och det är rätt beslut så känns de lite små tråkigt. "mina" goa seniorer, som idag överöste mig med massa positiva och snälla kommentarer. 
Men var sak har sin tid, jag kommer kasta om lite i schemat inför nästa termin men behålla samma antal klasser per vecka (3). 
Men innan dess, några veckor med mindre instruerande. Lite mer tid för egen träning och tid att hitta lite nytändning -:)

20 grader varmt så de blev shorts premiär, cykel till gymmet och lite sol på vinterbleka ben -:)
Träning, Vardag | Walking, prioritera, senior, shorts, sommar, tid, träning | |
Upp