Människokläder

Startade dagen med att ta på mig vanliga och lite finare kläder. 
Istället för att jobba idag så skulle kusinen som fyller 40 år imorgon att firas tillsammans med övrig släkt.
Det tog ungefär 5 minuter från att jag kom dit tills att jag och en annan av mina kusiner hade börjat diskutera långlopp och vätskebälten-:) 
Lite nördigt kanske, men kul när man trots att man inte umgås direkt till vardags har något gemensamt att prata om. Och vem vet, kanske blir de någon maraton resa kombinerad med lite sol nästa år.. Vi får se, men kul hade de varit! 
Träning går alltid att prata om, och eftersom jag la upp min Instagram bild med mitt 30 km pass förra helgen så hade jag på känn att de skulle komma på tal;)

Inga träningspass eller träningskläder idag, kul att få piffa till sig lite istället:)
Vardag | |
Upp