Hektiska dagar

När man skjuter saker till sista stund, så kan de bli så att man får stressa en del i slut ändan, och inte hinner med annat roligt (så som blogga)
Ja har haft på min lista att filma två klasser. Min egna cykelklass för att få en utvädering (och kunna förbättra mig) och en rpm klass för min licens. 
Men ja har som sagt skjutit lite på de hela, och nu blev de därför lite stressigt när ja insåg att framförallt den senare behövde göras typ n u. 

Sagt och gjort, snäll pappa som ställde upp både igår kväll och på lunchen idag och nu är båda klasserna filmade. Är inte riktigt vän med tekniken dock så kvarstår nu är att ladda upp Les Mills filmen och att bli vän med min dator igen.. Igår kväll va vi nämligen allt annat än vänner. Hupf! 
Jag ogillar känslan av stress, de är inte ofta den kommer men senaste dagarna har den varit där. Men med två punkter av bockade och lite fixande som gör att jag från lördag är ledig fyra dagar irad så är ja smart tillbaka! 

Å bilder utebli tyvärr.. Minnet på telefonen är till bredden fyllt av film. 
Vardag | just Do it, stress. tag tag i de, vardag | |
Upp