Från solstolen

Ja vaknade tidigt vilket inte är så vanligt för mig.. Detta gjorde att jag helt plötsligt fick nästan en hel dag innan jag ska börja jobba i eftermiddag. 
Med solen skinande från en klarblå himmel så hamnade jag  ganska snart med morgon kaffet i solstolen på min lilla uteplats-:) 

Tankar på att jag borde passa på att springa, men de kändes lite seg startat.. Låg ju ganska bra där. 
Så får jag ett sms av mamma "Tittar du på Tought Viking" 

Hade inte tänkt på att jag kunde åka in och kolla - men så klart ja skulle göra de! 
Första tanken, skippa löpningen. 
Andra tanken - transportlöpning! 

En liten omväg och de blev 10 km, stannade och plockade med mig lite energi och gick sen in och kollade runt i Slottskogen. Strålande sol, massa folk och en något galen bana.. 
Häftigt, och många (leriga) leenden vid målet. 
Men tyvärr såg jag också många med sår/haltande, det är helt klart ett tufft lopp. Det blir såklart vad man gör de till - man kan välja att gå runt hindret och ta "straffet" istället. 

Kul att ha varit där, härlig stämning och grymt väder. Jag fick till löpningen på vägen dit och kunde sen känna mig väldigt nöjd med att stå och kolla på! 


Löpning | löpning, tough Viking, transportlöpning, utmaningar | |
#1 - - Karin:

Vad himla vårfint det ser ut, milen har jag som mål nu!

#2 - - Karin:

Vad himla vårfint det ser ut, milen har jag som mål nu!

Svar: De gick ju så fort iår. Från vinterjacka - till sommar, underbart:)
Kul med mål, och du har ju en imponerande hastighet redan!
Milla

Upp