Att ta ett beslut

Påsken är här och det innebär lite extra hektiska jobbdagar. Det gör att jag imorgon "bara" kommer att köra min tidiga klass, och har vickat bort mina seniorer. 

Jag har funderat ganska många varv kring det här med tid dom senaste månaderna. 
Vad gör jag med min tid, vad vill jag göra med min tid. Hur mycket är rimligt att klämma in varje dag. 
Hur mycket tid får sociala medier ta, hur mycket tid vill jag lägga på träningen. Och hur ska fördelningen egen träning - instruerande ta. (Bland annat)
Jag är en bit på vägen, men inte riktigt där ännu. 
Morgondagen är en bit på vägen. 
Jag hade precis hunnit att köra båda mina klasser, innan en extra lång jobbdag börjar.  Men de hade inneburit cirka 16 timmar från början på dagen till slutet och med i princip ingen tid för lunch - och vem skulle tacka mig för de? 

I helt vanliga människokläder, för att det faktiskt är en del av mig också ;)

Nä just igen. Nu får mina seniorer en grym vikarie som inte är stressad, och jag hinner fokusera in lite egentnträning och en lugn brunch i soffan innan jag fortsätter dagen med mitt vanliga jobb. 
Såna där val som känns bra när dom är gjorda! 
Träning, Vardag | att vara snäll mot sig själv, planering, tid, träning | |
Upp