Varför? Jo därför

Jag brukar vara hyffsat på på att beskriva mig i ord. Men nu vet ja faktiskt inte riktigt hur ja ska formulera mig.


Dagens nervositet berodde på två saker 1: Alla startar samtidigt. (Tänk om ja kommer sist!)
2: Vi va flera som skulle springa, återigen ja ville inte riktigt sinka någon.


Så nervositet berodde på dåligt självförtroende?
Nja, ja fast nej.
De e dåliga minnen från skolgymnastiken som spökar,tror jag. Där ja alltid va bland dom sista.
Springa två kilometer, hoppa längd, springa 60 m osv. Hopplöst bland som sämsta vilket läraren ofta berättade "Ja me dom tiderna blir de bara G"
Så nu är jag nog över den känslan. Våga gå utanför comfort zone på fler än rent fysiskt är nyttigt!

Ska nog dyka djupare i tankarna någon dag - men just nu tar vi något trevligare.
Loppet gick toppen, de va ju riktigt kul! Stämningen bra, kroppen stämde och jag klarade mig under timmen-:)

Vardag | |
Upp